Nederlands /Vlaams

All things discussing freelancer go here
Commodore
Commodore

Re: Nederlands /Vlaams

Post by Maverick »

@Clavat: Nou een Nederlander in de Server Staff, daar wordt het beter van! :P  :P  :P  :D
Ben jij eigenlijk wel eens in game trouwnes? Zie je nooit, of in ieder geval niet onder deze naam.

Hey, Sypmplexity, waar uit Friesland kom jij? Ben ook een echte Fries, alhoewel mijn werk me aardig ver-nederlandst en ver-Engelst heeft lol. Ik kom uit Dokkum trouwens.

Hé ideetje: Een clan met alleen maar Nederlanders. Mmm...  :-? Heb je in ieder geval geen last van tijdzones.

Later boys.

*EDIT*:

Hé Vector, doe eens gek en laat een berichtje achter. Kunnen we gelijk zien hoe je Nederlands ervoor staat.  :P We zullen niet lachen.  :D
(Hey Vector, go wild for once and leave us a message here. Gives us a chance to see how your Dutch is coming.  :P  Promise we won't laugh.  :D )
Last edited by Maverick on Mon Jun 23, 2008 9:51 pm, edited 1 time in total.
Commodore
Commodore

Post by Maverick »

Zoals sommigen van jullie misschien wel weten ben ik bezig aan de bouw van onze neuwe woning. We zijn 3 weken terug begonnen. Vandaag zouden we de betonvloer storten. De sterketeberekeningen voor de vloer waren gemaakt door NVB, een groothandel voor bouwmaterialen. Zij hadden uitgerekend dat er 65-70 liter beton per m2 nodig zou zijn.
Ik vond het nogal weinig, maar ach wat weet ik ervan.
Dus vanmiddag waren we lekker aan het storten en wat denk je: juist, te weinig beton!!! Gevolg:
Morgen moet er weer een betonmixer komen voor slechts 800-1000 liter beton. Omdat die mixers 9 cuub kunnen vervoeren, wordt dit gerekend als 'ondervracht'. Dus moet ik €75,- extra transportkosten betalen. Bovendien moet er nog een kraan komen om te storten. deze kost €60 per uur met een verplichte afname van 2 uur. Da's dus €120,-. Verder moet ik de trilnaald en de afwerkrei een dag langer huren, wat ongeveer €50,- gaat kosten. Om maar te zwijgen van het feit dat ik onder werktijd weg moet om te storten, want meer tijd hadden ze niet.

Betekent dus dat ik €100,-(Beton), €75,-(transportkosten), €120,-(kraan), €50,-(huur gereedschap), €105,-(mijn afwezigheid van het werk) = € 450,- extra kwijt ben omdat die gasten hun werk niet naar behoren hebben gedaan.
Ik ben 'er niet echt blij mee', om het zo maar even te stellen. Maar daarom gaabn we morgen ook even bellen met de beste mensen. Kleine tegemoetkoming in de kosten lijkt me wel op zijn plaats.

Sorry jullie hiermee lastig te vallen, maar ik moest het even kwijt en mijn vriendin is aan het werk.

Laterz.
Sqdr. Commander
Sqdr. Commander

Post by Inf1n1ty »

Oh ik heb nooit vertelt waar ik vandaan kom. Ik zie veel mensen uit het noorden, maar ik kom uit het midden. Utrecht, Rhenen. Dat is aan de Rijn. Woon er sinds een jaar daarvoor zat ik in Gelderland namelijk Maurik ook aan de Rijn, maar zelfs aan de dijk.

Nou ik vertel wat voor wat meer persoonlijkheid :P  ;)  <):)
Hobby's: Geloof het of niet, maar computeren <---Jaaaa
Films alle soorten en maten.
Sporten, rennen, gewichten.
Schrijjven, boeken en korte verhaaltjes. ben met 2 boeken bezig namelijk een eerste wereld oorlogs boek met als hoofdpersoon een belg genaamd Alexander. Het speelt zich in Nieuwpoort af dus voor de liefhebbers stuur ik wel het boek op als ie klaar is. Ik ben een luie schrijver dus het duurt minimaal 4 jaar  :P
Ander boek is voor de huis tuin en keuken vrouwtje. Ik doe dat om het goed te laten verkopen. Moet toch een naam krijgen <):)

Sport doe ik Boogschieten Recurve.

Ben 20 en woon nog bij mijn ouders. Ik heb het wel gemaakt, want ik heb de hele boven verdieping, het is een groote kamer.

Ik ben op de naam Inf1n1ty gekomen, omdat ik heel veel naampjes had online infinite namen dus vandaar.
Oké ik heb genoeg vrije tijd afgebrand door te typen, ik ga hier maar weer werken ;)

Groetjes, Inf.
[img]http://img301.imageshack.us/img301/511/reaversinflnlty3.jpg[/img]
Commodore
Commodore

Post by Maverick »

Hey goed wat van je te horen makker. En dat jij het geduld hebt om the schrijven! Ik heb niet eens het geduld om te lezen lol. Heb nog nooit een boek in mijn leven uitgelezen. Oh ja: Jurassic Park, van Micheal Crichton geloof ik.

Was voorheen ook altijd lekker sportief. Hardlopen, survival, zwemmen, schieten  :D (Glock 17 para), Wandklimmen (ben zelfs instructeur geweest), Badminton, Judo, Kickboxen, n nog een paar dingen. Ben tegenwoordig helaas the lui ervoor en heb niet echt de tijd nu ik aan het bouwen ben. (slap excuus).

Ben op de naam Maverick gekomen om dat het staat voor 'non-conformistisch, onorthodox'. Past wel een beetje bij me, omdat ik altijd mijn mening uit en vaak tegen de stroom in zwem. Ben niet zo'n ja-knikker.

Succes met je opleiding kerel. Spreek je later.
Sqdr. Commander
Sqdr. Commander

Post by Inf1n1ty »

Bedankt MAV.

Ik zit trouwens vandaag en morgen in een cursus BPS. Meest saaie wat er is dus ik NEEM afentoe effe pauze dus kn ik mooi effe op de Voidserver <):)

Groetjes.
Commodore
Commodore

Post by Maverick »

AAAHHHHH BPS!!!!! NEEEEEEEEEEE!!!!!!!! %-(  8-X  b-(
Sqdr. Commander
Sqdr. Commander

Post by Inf1n1ty »

Hehehe ik zit er nu weer %-(
Ik krijg weer de hele dag les  %-( Plus toets of ik wel weet hoe dit pokke ding werkt :-SS

Groetjes, Inf.
Recruit
Recruit

Post by GEN_BAAL »

hey hallo mannen
heb tijdje niks meer laten horen, en ook weinig gespeeld.(aten heeft PS3 gekocht)!!! en mn ma ligt in ziekenhuis vandaar.
en erg veel zin had ik er ook niet meer in,elke avond alleen met de 3 zelfde mensen vechten. hahahahahaha
maar gelukkig is t nu weer iets drukker en zal ik ook weer iets vaker online komen.(ondanks  t rennen naar t ziekenhuis,dat moet ik"gelukkig" nog steeds).
maar zie jullie snel weer in space!!!!!!!!!!!!!!1111111
greetz
COL**BAAL**
Commodore
Commodore

Post by Maverick »

Goed man. Laatste tijd veel mensen in game, meestal iets van 50-60. Gezellig dus. Kill ya later! ;)  :P
Sqdr. Commander
Sqdr. Commander

Post by Gr8-Lizard »

Salute y MAV!  Y everytime want kill somebody, but it-s k when y did with HONOR!
BEST REGARDS  BRAVE ENEMY! C YA IN FIGHT!!   :)>-  :)>-  :)>-
   (scz me, i woun't insulte dutch language, so i reply in aproximate english!)
[img]http://i508.photobucket.com/albums/s323/DaciaGodzilla/Dacia-Clan%20on%20Void/Lizardsig.jpg[/img]
Commodore
Commodore

Post by Maverick »

Hey Gr8 Lizard, you talking about the fight we had in front of Demosthenes? Yeah that was a good fight man. I like being out-numbered. Keeps me sharp and makes me look in more than one direction at the same time. Hope to have some more of these m8. Cya in space!
Sqdr. Commander
Sqdr. Commander

Post by Gr8-Lizard »

SRY, i would not insulte y! A long time ago, I'l consider y a fighter with HONOR! (I have the lovely opinion from me, i respect mi enemyes)PLZ provoque me 1 vs 1 if y consider it!-I wil consider as a compliment!
Salute You!
[img]http://i508.photobucket.com/albums/s323/DaciaGodzilla/Dacia-Clan%20on%20Void/Lizardsig.jpg[/img]
Site Admin
Site Admin

Post by Clavat »

[quote="MAVERICK";p="176281"]@Clavat: Nou een Nederlander in de Server Staff, daar wordt het beter van! :P  :P  :P  :D
Ben jij eigenlijk wel eens in game trouwnes? Zie je nooit, of in ieder geval niet onder deze naam.
[/quote]

Sorry voor een late antwoord.

Nee, sorry. Ik ben niet meer actief hier. Weinig tijd en heb wat problemen met de server verbinding.
[marq=left][align=center][color=red]PSN: Arcturion - Xbox Live: Clavat V[/color][/align][/marq]

[img]http://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/2/arcturion.png[/img]

[i
Commodore
Commodore

Post by Maverick »

Ah, jammer. Nou kom eens langs als je tijd hebt. En succes met je verbinding.
Colonel
Colonel

Post by Burn »

Deleted.
Last edited by Burn on Sun Jan 11, 2009 8:28 am, edited 1 time in total.
Post Reply